oh sunny days!

för det första vill jag meddela att luleå har sommar så det bara smäller om det. SOMMAR, hörde ni det??
just nu är det minst 25 grader i skuggan och jag tror jag har bränt mig på näsan.

Jag har varit på stan och där köpte jag en sallad som jag tog med mig ner till södra hamn för att äta upp, då hör jag de ljuvligaste toner och vilka står där och spelar om inte mina gamla lärare björn sjö och johan andrén! man blir så glad av sådant :) speciellt när jag var på brasseriet igår och rockade loss till partyjack (olov, tomas, nisse och jimmy) = good shit!
om jag inte nämnt det tidigare så äääälskar jag liveband. och jag menar äääälskar! :)


förövrigt är jag hemskt glad över MIKA-skivan jag fick av sandra, kevin och alan innan jag åkte tillbaka till sverige! :) den är hur bra som helst, den enda risken är att jag kommer spela sönder den.


nu ska jag gå och byta om till mer passande kläder för att spela volleyboll :D och så ska jag göra en picknic och ta med mig :) jag äääääääääälskar sommaren!


puss på er alla snyggingar! (jag vet att ni är snygga för jag har inga fula kompisar ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback