flyttat ut

midsommar var nice. vi var hos jannie och hade trevligt :) massa kul folk, träffade även ett oasisfan! me like. fast jag tror att stackaren trodde jag gillade honom för att han var han och inte bara för att han gillade oasis. stackare..

på midsommardagen var det mycket skit. startade upp med att bråka med mamma och blev utkastad. (nej jag skojar inte!) så jag fick flytta till sara. jannie kom och hämtade mig och var snäll :)
sen ringde anton och försökte ge mig en hjärtinfarkt! han hade kraschat med sin motorcykel. (men han lever och mår bra, dock inte hojen)
efter det ringde jag en person som vissa vet vem det är och blev totaldissad. (iofs fattade jag det hela tiden men man måste ju fråga)
sist men inte minst såg jag ett blast from the past på kvantum. ett väldigt negativt blast from the past. fy faaan. trodde jag skulle kräkas där och då.

tur att det inte är midsommardag längre...


imorse åkte sara till sthlm. så nu är jag ensam i lägenheten. väntar på att anton ska hälsa på och att jocke ska komma och fixa mitt internet på min egen dator. (sitter vid saras nu)
på onsdag skulle vi gå ut och jag skulle hooka nån med hand cuffs, men nu visar det sig att det var på onsdag kerstin skulle komma och hälsa på. vi får se om jag hinner ut nånting. men vafan man kan ju alltid gå ut sent :)

jag jobbar på optilens onsdag em och torsdag. sedan jobbar jag på preem på lördag 12-15 och efter det har jag och sara INFLYTTNINGSFEST! :D :D
då måste ni komma :) kommer bli asnice :)


nu ska jag äta veetabix :D


Kommentarer
Postat av: Jamie

Haha Harri, det blir alltid utgång med oss! :P 2 baad fooor u! ;)

2007-07-02 @ 18:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback