ensam och övergiven

jaaa.

vad har hänt?

x  festen i stugan var tydligen för vild så jag får inte vara i stugan längre, istället måste jag bo hemma igen. (nej jag är inte bitter)
x  diverse intriger på killfronten
x  jobbat mitt första "riktiga" pass på preem
x  anton har lagt ett gott ord för mig på coop forum så jag hoppas jag får jobbet
x  träffat helena som är och hälsar på i luleå
x  hälsat på elin i älvsbyn
x  blivit övergiven av alla jag känner och måste därför spendera kvällen ensam. (yippie)


jag skulle vilja se på tv och trycka massor med glass och godis! men... det går fan inte. usch så less jag blir.


på torsdag ska jag till hudläkaren iaf. ska ringa dem imorgon och dubbelkolla vilken tid det var. tror det var 12.30 eller nåt sånt. borde även ringa göran för att få fler pass på preem, ett räcker liksom ingen vart.
carro är nere och vaxar benen, maybe i should help her?

är lite bitter för att sandra är i sverige och jag är inte i karlstad. (med sandra). men fan jag hade inte råd. måste tjäna massa pengar nu så jag kan hälsa på på irland!!!
ska även skicka alla presenter. hur svårt kan det vara att få tummen ur arslet?


have you ever heard bout the phrase "friends with benefits"?


Kommentarer
Postat av: Pyret, offcourse :)

Hi hon!
How are you doing in Sweden, you doesnt seem to be thaht good? Nice with a job anyway, even if it doesnt seem to be that much :) Miss you alot here in Ireland, you have to come over! Going home to sweden on friday :D Stina is going tomorrow :( But I will go to Boras on saturday to her place for a barbeque party :D Very nice, hihi.
Take care now Pet, Love you! XX

Postat av: Paulie

Efter regn kommer solsken!

2007-06-24 @ 10:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback