tisdag klockan ett

har jobbat en del på preem... i helgen har jag jobbat fredag kväll, och i stort sett hela lördagen. var så trött att jag sov till halv fyra idag. asså.... HALV FYRA!! jag har inte sovit så länge sen jag var typ 15.

vad händer annars? optilens har semesterstängt och jag ska jobba där vecka 30.

på tisdag kommer david. vakten från old oak som jag var på och som jag inte haft kontakt med så mycket sen jag for från irland och nu kommer han hit, till luleå. skitkonstigt. men det blir nog kul :D
stackaren sitter på ett tåg nu, ett tåg som ska ta 45 timmar.... tror han har åkt i enochenhalv så det är bara 43,5 timmar kvar :P
han ska komma hit på tisdag klockan ett iaf. iiiihh!



jag bor alltså med sara nu, mitt emot godishuset :) och vet ni vad? jag är dum. jag äter godis.
jag ska sluta igen, snart.

ska försöka ladda upp bilder från alla fester. kommer bli aaasbra :D

puss på er snuttar


ps. jag och sara har planer på att åka till cork och jobba till hösten. vi ses då.....

Kommentarer
Postat av: pyret

Jaops, eller den ska inte lagas. En kille som fixar bilar ska ta vissa delar fran bilen. Den har blivit "written off" som det heter. Sa vi ska kopa en ny, som vi far i januari :) Joda han fick allt betala hela kalaset! Horde du att vi skaffat skype? Dec kopte tillochmed en telefon till mig, sa jag slipper anvanda headset. sa kan jag vara vart jag vill i huset nar jag pratar, for den ar barbar ;) Ar man den basta aupairen sa ar man, tihii. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback