Mamma som lekledare

Phew, massor händer hela tiden men jag glömmer ju alltid att skriva!

David kom hit och det var jättetrevligt :)

(bilden är från IKEA)
image2

   

Sen har jag börjat ta det lugnt med festandet. Efter inflyttningsfesten har jag bara festat en gång och det var på antons fest. Sen har jag varit ut nån gång men UTAN ALKOHOL! :D

Sista veckan har jag varit sjuk.. feber... suck jättejobbigt. Och jag var helt säker på att jag inte skulle jobba på preem i helgen, men vad händer? Jo när jag ligger i sängen lördag kockan tolv ringer de mig och frågar var jag håller hus. Fan alltså, sånt händer inte. Känns riktigt jobbigt.. Och eftersom jag var sjuk så kunde jag ju inte hoppa upp och fara och jobba heller... Har så dåligt samvete att jag nog itne vågar gå in dit något mer... Fan alltså!

Idag har jag försökt ta det lite lugnt, tror inte jag har feber (iaf inte mycket) men jag har ont i halsen fortfarande. Mammas gamla kompis maggan är här med sina barn och det har väl inte varit så otrevligt som jag trodde det skulle vara men alltså maggan är fan en klass för sig. Mamma skulle försöka underhålla hennes barn lite så hon sa att de fick åka kärra bakom Idde (shettisen), och vad gör maggan då?? jo hon går in och lägger sig på soffan och sover. Så min mamma är ute och leker lekledare medans maggan ligger och slöar på våran soffa. Fan vad bra då, skön söndag för henne!
Tror inte min mamma tycker det är så himla kul att leka med hennes barn på sin lediga dag.


Jag och Sara söker iaf jobb i Cork.  Vi ska åka dit har vi bestämt. Troligen den 3e september. Borde boka biljetten snart så att vi känner pressen att verkligen få det klart.
Saknar mina Cork-kompisar jättemycket och längtar dit av bara tusan!


Nu ska jag gå och se om jag kan vara till nån nytta här hemma, även om jag helst vill vila lite till så att jag blir frisk fortare.. (glömde jag säga att jag missade pdol för att jag var sjuk??)


ska försöka skriva oftare, bara jag minns det..
Pussar och kramar




harriet

Kommentarer
Postat av: Jannie

Haha harriet! jag vill ha med dig öööverallt hela tiden! :D vill krympa ner dig och ta med dig i min ficka så att jag alltid kan få mig ett gott skratt ;)

2007-07-30 @ 13:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback