natt

ja hurni, vad ska man skriva?

uhh, klockan är två på natten och nu börjar nåt trist program på 4an, den enda kanalen vi har för tillfället.


jag kan svaret  och ringde in, dumma jag. dumma tv ordlekar. jag kom inte med, det förstod ni va?

lyssnat lite på myspace.
www.myspace.com/linneabacklund 
www.myspace.com/tomasbacklund 
www.myspace.com/ronnback 
www.myspace.com/olovnystrom

kolla där om ni vill :) det är bra skit.

klockan är inte två längre förresten, den är fyra. great.

jag ska gå och lägga mig.
imorgon tänkte jag och sara ha pyjamasparty men det verkar inte vara nån som kommer. så vi kanske skiter i det.

vi ska till irland förresten. i september. lääängtar!



massa knas har hänt här. jag borde inte få vara jag. tjorvar bara till allt.

hursomhelst. nu är det alias på tv. fast jag har redan sett det programmet. ska nog lägga mig.
och säga nåt till gabbe, hans msnruta har blinkat jättelänge..!

kram på er

Kommentarer
Postat av: pyret

Du behöver komma till Irland, glöm Sverige och LEV LIVET istället, ruttna inte bort där uppe! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback